pies25 pies25
948
BLOG

Lubin powitał Platfobusa

pies25 pies25 Polityka Obserwuj notkę 15

Moi ziomale przywitali czule pojazd z napisem Platforma Obywatelska chóralnymi śpiewami i napisami powitalnymi specjalnie spreparowanymi na tę okoliczność, a i nawet nie chcieli wypuścić. Jestem dumny z ziomali. Jestem z nich dumny. Też tak mam - staropolska gościnność. Tylko, że do mnie dotąd nie dotarli, a obiecali, kawę naszykowałem, już wystygła, podłogę pozmywałem, już się zadeptała ... a tu nic. A mieli chodzić po domach i co? Takie sobie platformiane obietnice. A ja czekam i czekam, z domu prawie nie wychodzę, bo jakby przyszli a mnie nie ma, to co?

 

Zdjęcie z portalu lubin.pl - tam cała kolekcja, fajne laski też są polecam www.lubin.pl/aktualnosci,16022,zadyma_pod_tuskobusem_foto_.html

chociaż tytuł artykułu taki sobie  "Zadyma pod tuskobusem (FOTO)"

pies25
O mnie pies25

Pan karci milczących pasterzy przez proroka: "To nieme psy, niezdolne, by zaszczekać" __________ SIŁA ICH Fraszka Ogromne wojska, bitne generały, Policje - tajne, widne i dwu-płciowe - Przeciwko komuż tak się pojednały? - Przeciwko kilku myślom... co nienowe! Cyprian Kamil Norwid

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka